pátek 4. listopadu 2011

Obleč se na zimu

Jaksi brzy začne zima a my chodíme pořád v podzimním. Už teď se teploty dostávají do mínusu, musíme se pořádně obléct.
Tumblr_ltu2ljg9zf1qfrkb6o1_500_large
Teplé oblečení na zimu.
Pokud nechceš zmrznout, čti dál.
 Než vyjdeš ven nezapomeň si vzít teplé oblečení, budou Ti vyhovovat teplé mikiny a nebo svetry. Samozdřejmě neříkám, aby si nosila kombinézu a kuklu :D To ne. Když si vezmeš teplou bundu a teplé boty, můžeš být venku jak dlouho chceš. Často se stane, že se lehce oblečeš a nastydneš, to se Ti potom nelíbí, musíš být doma. Jasně - být doma je krásný, ale ne nadlouho. Sama víš, že v partě kamarádů jde všechno líp.
Teple se obleč a vyraž ven.
Prosím Vás, nevíte někdo jak se sem dává Toplist ? 
Děkuju za odpověď.  

12 komentářů:

  1. Wau, další blogspotka :D Já jsem vždycky na zimu upe naducaná oblečením kvůli nemocem :D

    OdpovědětVymazat
  2. Bezvá.. chctěla bych vědět, jak to jde s blogspotem!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Ja sama s toplistem moc neumím :(
    mám podobnou čapku
    na zimu se fakt silně oblíkám

    OdpovědětVymazat
  4. Já se na zimu pořádně naducnu, protože jsem pořád nemocná za tento školní rok jsem byla už třikrát. :D A na blogspot nejde dát toplist

    OdpovědětVymazat
  5. Blogspot je super .. možná bych ho používala, ale nejd emi registrovat .. jinak, ano, na zimu je potřeba se obléknout! A já zimu miluji a klidně si vezmu tuny na sebe :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky.. Já mám teda vždyckyhorké ruce, ale rukavice bych nedala za nic na světě! Ještě že něco takového existuje. :) a čepice? O těch nemluvně. :))

    OdpovědětVymazat
  7. Já v zimě sice moc nemrznu, ale tohle zimní oblečení je super :))

    OdpovědětVymazat
  8. Máš krásný desing! A já ven moc nechodím, jenom když jsem u kámošky na vesnici :D Jinak mám zimu ráda, ale není s kým si jí užít naplno :D ;D

    OdpovědětVymazat
  9. Já bych nikdy zmrznout nechtěla .. a zatím se to asii nestalo :)

    OdpovědětVymazat
  10. No to máš uplnou pravdu.Lepší je se obléct než potom být nemocná. S toplistem ti bohuzel nepomuzu.Jinak moc hezkej blog :D

    OdpovědětVymazat
  11. Já si taky přeju jednu věc... a to mobil novej :P

    OdpovědětVymazat