neděle 6. listopadu 2011

Odlíčení je důležité

Každé ráno se namaluješ, aby si vypadala trošku k světu. Dáš si třeba řasenku, tužku, stíny a i make-up. Jsi v to celý den, ve škole potom i venku a i večer. Pleť toho dost zažije, zvlášť když si malování budeš obnovovat bez odličení. Přijdeš pozdě večer domů a nechce se Ti odličovat, ale to je chyba.
Dobrý odličovač očí (linek,řasenky a stínů) je od Garnier. 
Odličovač očí
Další dobrý odličovač je od Nivei.
Nivea má úžasné věci. Hlavně vodičky, odličovávadla a krémy. Na Niveu nedám dopustit.
Co jsem tímto chtěla říct? Odlíčení je důležité!

12 komentářů:

  1. Já se nelíčím ( zatím )

    OdpovědětVymazat
  2. Já se líčím, ale neodličuju.... Ale brzouž budu :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já používám ten 1 od garnier.Je celkem dobrej.Jinak hezkej blog.Nehces kouknout na muj?? www.coolkacenqa.blog.cz Klidne zanech koment nebo hlas v ankete

    OdpovědětVymazat
  4. J8 používám od orfilamu odličovač a od garnieru essentials (takže ten první =D). A ty používáš jaké? Jinak hezký dess. ty kytičky jsou z blogspotu a nebo sis je vytvořila sama?

    OdpovědětVymazat
  5. já používám odličovače od nivea a jsem spokojená ;)

    OdpovědětVymazat
  6. jj, pravda, mnohdy se mi nechce, ale vždycky se nakonec odlíčím.. ;).. je to základ jako třeba čištění zubů nabo sprchování.. :D
    PS: festovní fotka v menu..

    OdpovědětVymazat
  7. Já se odličuju! :-))

    OdpovědětVymazat
  8. Já používám oba dva odličovače a jsem s nimi moc spokojená! :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Od Nivei mám spustu věcí a je opravdu senzační

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný blog♥Kéž bych měla taky takový :)Myslím to písmo :D Já používám odličování od Avonu nebo Orflame :)Zkusím tu Garnier ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Já znám jednu holku co se neodličuje. Prostě jde spát a je jí uplně jedno že se ráno probudí a celé oči má černé. Často má takový ty pupínky (teď nevím jak se to jmenuje). Já mam problematickou pleť, tak mi mamka koupila v Praze na veletrhu odličovač z konopí a k tomu i krém. Po týdnu používání se mi to výrazně zlepšilo. Už nemám žádné velké červené pupínky. Jinak na oči používám odličovač Balea z DM.

    OdpovědětVymazat