neděle 13. listopadu 2011

Soutěž o nejhežčí kusovkuˇˇ

Yeah. Ahój :D Napadlo mě, že bych mohla uspořádat soutěž, soutěž o nejhežčí kusovka.

Čti v další informace

Průběh by byl takový:
Každý by mi na e-mail poslal kusovku, která se mu zdá pěkná, že by s ní mohl i vyhrát. Bylo by to na komenty. Tomu komu by jste chtěli dát ,,hlas'' zde koment, by jste napsali dolů :) 
Bylo by to na 3 kola. Podle počtu soutěžících by to bylo na vypadávání. Samozdřejmě kdo by měl nejmíň počet komentů vypadl by. 
Přihláška:
Přezdívka:
Blog/Blogspot:
Kusovka:
Kusovku mi pošlete na e-mail - danny097@seznam.cz ,nezapomeňte připsat to jméno a blog.
Začátek:
Soutěž začne až se Vás přihlásí minimálně 4 lidi.
Soutěž by pravděpodobně mohla začít buď dnes 13.11. a nebo zítra 14.11.
Přihlašte se :) 

3 komentáře:

  1. Jě to pěkný nápad. Bohužel na blogspotu je ten problém s anketama, ale můžeš to udělat tak, že hodíš anketu do menu :) Tam se dá nastavit datum a čas do kdy hlasovat, takže by to bylo o to snažší. Jinak možná se přihlásim ale netuším. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já se přihlásím, ale až mi odpovíš na tuto otazku: Ta kusovka má být vyrobená nebo někde z webu ??

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, začalo další kolo SonP! (viz. web). Přeji hodně štěstí do dalšího kola!♥
    www.colossal-autor.blog.cz :)

    OdpovědětVymazat