sobota 12. listopadu 2011

Vánoce se blíží

Dneska něco jako deníček. Každý má rád Vánoce, ale je i těžké vymyslet co by jste si přály. V našem věku je to jasné, buď něco co doopravdy potřebujeme a nebo peníze. Já bych si přála zatím jednu věc, nic jiného mě zatím nenapadlo.. A co to je? To by Vás zajímalo co? A nebo ne? Ale kdyby jo tak stačí kliknout na DALŠÍ INFORMACE


A jste tady :D Já bych si přála mini notebook (netbook,laptop) Vím že notebook nedostanu, tak si aspoň přeju netbook. Kdyby ani ten, tak by mě to naštvalo. Chtěla jsem krásný růžový netbook, ale potom jsem si to rozmyslela a přeju si tohohle krasavce. Mrkejte ;)
Krasavéc
Tak to je on :) Píšou že je to červená, tak nevím jak ve skutečnosti. Ale to není zdaleka vše. Teď mě napadlo ještě něco :) Když už fotím, tak mobilem. Takže se jdu mrknout na nějaký ten foťák.. Ten ale bude prostě růžový :D Nebo já nevím.. :)
Dokonalej :P




Takže tak. 


Co si přejete k Vánocům,Vy? :) Pište! ♥ 

4 komentáře:

  1. Já nevím co si přeju, budu skromná, je mi to jedno, ale potěšila by mě knížka nebo plyšák :D A samzřejmě oblečení. Jako chtěla bych hooodně moc notebook nebo netbook, ale ten určitě nedostanu. Chtěla bych i MP3 tu už sicem ám ale od bráchy a tu mu jí musím vrátit :/

    OdpovědětVymazat
  2. ten netbook máme doma,hlavně ten nekupuuj! nikdy!.. mame stejny ale černý,a je hrozný,pořád vypíná,seká se.. ACER nikdy v životě,pak mám já HP ale to je normálně ntb:),a ten je nejvíc skvělej,takže pokud mužu doporučit netbooky jedině od Apple,sony,dell,a i HP je dobrý:)..

    a foták?.. když už tak CANON,NIKON,nebo třeba SONY:)

    OdpovědětVymazat
  3. Skromná teda nejsi :D. A netbook je na h***o.
    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, začalo další kolo SonP! (viz. web) odkaz nahoře:). Přejeme hodně štěstí!♥
    www.colossal-autor.blog.cz

    OdpovědětVymazat