pondělí 7. listopadu 2011

Zimní obuv

Jak sis asi stihla povšimnout tak teď letí takzvané boty ,,Válenky'' Jsou podobné sněhulím, ale tyhle mají trošičku styl :D Můj názor na ně je, že se mi moc nelíbí. Jako jo, některé a nebo na někom jo, ale to musí být fakt skvělý. Takhle vypadá letošní zimní hit bot - Válenky

Tumblr_ltvxypi7gm1qj3nw1o1_500_large
Válenky
Mě se líbí jedny trošku jiné boty. Jsou zimní a na podpatku. Já mám na podpatku kozačky, ale tyhle nejsou ani jakože kozačky, ale něco podobného. Moc se mi líbí. 
Tumblr_ltxxjoogrq1qgl14po1_500_large
Zimní boty

Tady jsou krasavice - moc se mi líbí.
Kdybych měla něco málo říct o nich tak to, že jsou teplé, mají krásnou barvu. Jelikož jsem sama o sobě vysoká tak bych s nima vypadala zvláště, ale líbit se mi můžou .
Co na ně říkáte? Válenky nebo ,,kozačky'' ?

15 komentářů:

  1. Pro mě jednoznačně válenky. Mám kvalitní od UGG Australia už rok a nemůžu si je vynachválit. Nic pohodlnějšího a teplejšího fakt neexistuje.

    OdpovědětVymazat
  2. KOzačky :)
    válenky jsem ještě nezkoušela :)
    Ale taky jsou pěkné

    OdpovědětVymazat
  3. No, tak rozhodnout se nemůžu. Mám ráda jak válenky, tak kozačky. Tyto mají na mě bohužel až moc vysoký podpatek, ale jsou pěkné. V tomto období nosím polokozačky. Nemají podpatek ale jsou vysoké asi 5cm nad kotníky. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Jojo taky jsem o "Válenkách" psala xD Jsou to super botičky =)) (ale moje mama řika že mi je NEkoupíí protože to jsou→ty nepraví "šlapky")
    Já bych se rozhodla asi pro kozačky proč ?? pravé valenky neboli uggs boots stojí skoro 5000kč!! :P takže..Níííííc !! xD Adelle

    OdpovědětVymazat
  5. Válenky jsou pěkný.. ale já radši ty normál kozačky, pěkně dlouhý, ať mi nezmrznou nožky :) A ty poslední botky jsou fakt moc hezké!

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, tak članky ti komentovat nebudu to pro mě moc neni... Ale máš hezkej vzhled blogu.. Kór když je venku už zima:) Tak se to hodí:)

    OdpovědětVymazat
  7. Já nevím proč, ale válenky nemám vůbec ráda :D Ale kozačky milujů

    OdpovědětVymazat
  8. Já válenky nosím .. ale né, že by se mi nějak extra líbily :DD a ty kozačky! ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Já osobně teda dávám přednost "converskám" s kožíškem..:D :) Mam takovej styl, že ani válenky ani kozačky moc nenosim, no..:) Ale když už, tak kozačky...:P

    OdpovědětVymazat
  10. Miluji zimní boty kde mám pořádný teplý kožíšek ;)) A ty kozačky mě dostaly ;))) Jsou krásné ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Na plné čáře s tebou souhlasím! Když jsem poprvé valenky viděla v obchodě, zděsila jsem se ,co to je.A kozačky mám ráda na podpadku i bez... ;)

    OdpovědětVymazat
  12. máme stejnej názor ty valenky se mi ani trochu nelíbí..to by musely být teda dost originální abych si náký koupila:D a jinak kozačky zbožnuju:) taky ted chci takový krásný na podpatku♥ snad rodiče koupí:D:D

    OdpovědětVymazat
  13. Já ty boty miluju :D Máš úžasnej dess, a skvělý články :)) moc povedenej blog ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Já mám válenky už třetím rokem a nestěžuju si;)Jsou to bezva boty!Teď mám na půl pletené v šedé barvě a mám taky ty klasické hnědé;)

    OdpovědětVymazat