sobota 5. listopadu 2011

Změny dokončeny

Konečně,jsem dokončila změny co jsem chtěla. Přidala jsem TopList, upravila písmo a hlavně design. Jsem ráda, že jsem se na blogspot podívala, je to skvělé. Možná tady zůstanu, a nebo se vrátím na blog.cz
Ale vypadá to, že tady zůstanu. Jsou tady moc krásné designy a ostatní. Je tady toho hodně, co blog.cz nemá.


Chtěla bych také poděkovat ostatním co mi pomohli. Pomohli mi s blogspotem, co a jak kde je. Prostě jedním slovem úžasný. Třeba toto písmo, to velké, na blogu by jste museli psát tak celý řádek a tady můžete jenom slovo. Dobrý ne?
Dnes ještě něco přidám, budu se snažit to vše stihnout. Představovat se nebudu, znáte mě z blog.cz Přidávám k tomuto článku ještě jednu kusovku, která mě zaujala.
Lodičková kusovka

11 komentářů:

  1. Hodně dobrej design :) A změny jistě prospěly.

    OdpovědětVymazat
  2. Nemuselas to psát celej řádek, s blogem musíš umět pracovat, blogspot je s beez prominutí pěkně debilní.. Sorry ale mě se tu nelíbí, blog je blog.. Blogspot je debilita .. Blogspot není blog ...

    OdpovědětVymazat
  3. Nehcu se opičit, ale asík to takézkusí,m... :DD

    OdpovědětVymazat
  4. No blogspot je taky dobrý :).Nevím možná bych to mohla taky zkusit.Uvidíme.Změny jsou hezké :).

    OdpovědětVymazat
  5. Hezu design jinak možná si jednou založím blogspot ale je to zatím do budoucna ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten design je pěkný, ale mně víc vyhovuje blog, i kdžy mám blogspot. To písmo je super, jo. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Hezký blog,ale hlavně úžasnej design

    OdpovědětVymazat
  8. Je to tu krásný, hlavně ty okraje stránky =)

    OdpovědětVymazat